streda 6. marca 2013

Nová sekcia na blogu....cestoviny


Cestoviny patria bezpodmienečne k mojim najobľúbenejším jedlám. Už keď som bol malý, chodili sme k starej mame na nedeľný obed a vždy som sa veľmi potešil, keď sme mali cestoviny. Najradšej som mal však Tagliatelle s ragú alla bolognese. To bol asi najlepší cestovinový tanier a s obľubou si ho dám aj dnes. Keďže mám talianske korene a cestoviny patrili od nepamäti k našej rodine, rozhodol som sa pre ne vytvoriť novú blogovú sekciu. V nej sa budem snažiť uverejňovať všetky známe aj neznáme recepty a to počnúc tými najjednoduchšími. V stredomorských krajinách, zohrávajú cestoviny významnú úlohu. Je úplnou samozrejmosťou, že sa kultúra jedenia cestovín rozšírila aj do našich kuchýň. Napriek tomu, že príprava cestovín je viacmenej úplne jednoduchá a hlavne rýchla,  pri ich príprave je nutné dodržiavať isté základné veci. Dodnes sa mi stáva, že si v reštaurácií objednám tanier cestovín, no prinesú mi tanier niečoho, čo sa dá sotva nazvať cestovinou. Na druhej strane sa už nájdu prevádzky, kde sa oplatí zájsť a vybrať si z bohatého výberu.  V tejto špeciálnej sekcii sa teda budem venovať hlavne receptom, ktoré budú občas poprepájané s užitočnými príspevkami, z ktorých sa dozviete niečo viac o dodržiavaní základných pravidiel pri ich príprave. Prvé články na blogu už čoskoro.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára